Co je to vizuální marketing?
[ Zveřejněno: 21.5.2024 ]

Vizuální marketing je obor, který se zaměřuje na vše, co vnímáme očima a jak to ovlivňuje naše rozhodování a vnímání značek. Zahrnuje různé prvky, jako jsou internetové stránky, firemní loga, polepy aut, firemní stejnokroje a další vizuální prezentace.

Pojem „vizuální marketing“ se objevil začátkem 60. let 20. století. Jeho podstatou je vytvoření silného vizuálního spojení mezi značkou a pozitivním pocitem, který zákazník prožívá při interakci s produktem nebo službou. Cílem je, aby si zákazník při dalším nákupu na přeplněném trhu jednodušeji vzpomněl na značku, kterou má spojenou s pozitivními emocemi.

Klíčovým prvkem vizuálního marketingu je firemní logo. Jedná se o jeden z nejdůležitějších prvků vizuální identity firmy. Nakupující si nejčastěji zapamatují logo a spojují si ho s produkty nebo službami společnosti. Trendy v designu log směřují k jednoduchosti, protože jednodušší loga jsou snáze zapamatovatelná.

Dalším významným prvkem vizuálního marketingu jsou webové stránky, které jsou dlouhodobou investicí do vizuálního marketingu a měly by představovat firmu ve všech aspektech. Prezentují firmu současným i potenciálním zákazníkům, partnerům, zaměstnancům a široké veřejnosti. Dobře navržené webové stránky mohou ovlivnit, jak veřejnost firmu vnímá.

Vizuální marketing pomáhá firmám vytvořit nezapomenutelnou prezentaci, která zvýší povědomí o značce a podpoří její pozitivní vnímání.

Neváhejte kontaktovat odborníky, kteří poradí a pomohou se správnou aplikací vizuálního stylu. Naše společnost ANERI s.r.o. z Liberce nabízí dlouholeté zkušenosti s řešením kompletního marketingu včetně propracovaného vizuálního stylu firmy.

PPC reklama – účinná reklama na internetu

PPC reklama – účinná reklama na internetu Internet se stal největším zdrojem informací. Internetová PPC reklama patří k nejúčinnějším reklamním nástrojům a stává se tak nedílnou součástí online marketingu. PPC (Pay-Per-Click) reklama je jedním z...

Označte správně a moderně svou firmu

Orientační systémy a reklamní nápisy jsou klíčovými prvky pro každou firmu, nejen kvůli právním požadavkům na označení provozovny, ale také pro zajištění efektivní navigace a propagace značky. Každá firma je povinna mít zvenčí viditelné označení, což často zahrnuje...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.