Pronájem plošin v novém kabátě
[ Zveřejněno: 3.11.2022 ]

PRONÁJEM PLOŠIN V NOVÉM KABÁTĚ

Společnost Gigarent, nově vzniklá firma specializující se na pronájem plošin, se rozhodla vytvořit kompletně novou vizuální identitu a spustit webové stránky. V této případové studii se podíváme na proces vytváření vizuální identity a dosažené výsledky.

Vytváření Vizuální Identity z Nuly

Na počátku naší spolupráce neměla společnost žádnou existující vizuální identitu. Naše první úkoly zahrnovaly vytvoření nového loga, definování barevného schématu a výběr fontů. Naším cílem bylo vytvořit vizuální identitu, která by reprezentovala moderní a profesionální dojem a byla jednoduše rozpoznatelná.

Nové Logo, Barvy a Fonty

V první fázi jsme navrhli nové logo, které reflektovalo hlavní produkt Gigarentu – pronájem plošin. Logo bylo moderní a jednoduché, s jasně definovanými barvami, které zdůrazňovaly spolehlivost a profesionálnost společnosti. Byly vybrány také vhodné fonty, které byly snadno čitelné a použitelné na webových stránkách i v tištěných materiálech.

Webové Stránky Pro Moderní Dojem a Snadnou Navigaci

Nová vizuální identita byla následně implementována na webové stránky Gigarentu. Cílem bylo vytvořit moderní a uživatelsky přívětivé webové stránky, které byly optimalizovány pro různá zařízení. Webové stránky byly navrženy tak, aby poskytovaly snadný přístup k informacím o pronájmu plošin, včetně fotografií, cen a technických specifikací.

Logo a nová vizuální identita přinesly moderní dojem a zvýšily důvěryhodnost společnosti. Webové stránky se staly efektivním nástrojem pro přilákání nových zákazníků. Společnost Gigarent nyní má silnou vizuální identitu, která jí pomáhá odlišit se od konkurence a získat důvěru zákazníků. Jsou připraveni na další růst a rozvoj svého podnikání v oboru pronájmu plošin v novém kabátě.

další reference

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Orientační systémy a reklamní nápisy

Každá firma i provozovna musí být ze zákona z vnějšku viditelně označena. Tím ale značení ve firmách nekončí. Téměř každá firma potřebuje různá označení z vnějšku i uvnitř firmy. Standardně bývá firma označena z vnějšku jasně viditelným logem. Toto označení slouží...

Opravdu je váš web srozumitelný?

K čemu je analýza klíčových slov? Prostřednictvím klíčových slov lze zjistit, jakou cestou a jak často uživatelé internetu hledají výrazy, které mají souvislost s vámi nabízenými produkty či poskytovanými službami. Prostřednictvím analýzy klíčových slov...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.