Pronájem plošin v novém kabátě
[ Zveřejněno: 3.11.2022 ]

PRONÁJEM PLOŠIN V NOVÉM KABÁTĚ

Společnost Gigarent, nově vzniklá firma specializující se na pronájem plošin, se rozhodla vytvořit kompletně novou vizuální identitu a spustit webové stránky. V této případové studii se podíváme na proces vytváření vizuální identity a dosažené výsledky.

Vytváření Vizuální Identity z Nuly

Na počátku naší spolupráce neměla společnost žádnou existující vizuální identitu. Naše první úkoly zahrnovaly vytvoření nového loga, definování barevného schématu a výběr fontů. Naším cílem bylo vytvořit vizuální identitu, která by reprezentovala moderní a profesionální dojem a byla jednoduše rozpoznatelná.

Nové Logo, Barvy a Fonty

V první fázi jsme navrhli nové logo, které reflektovalo hlavní produkt Gigarentu – pronájem plošin. Logo bylo moderní a jednoduché, s jasně definovanými barvami, které zdůrazňovaly spolehlivost a profesionálnost společnosti. Byly vybrány také vhodné fonty, které byly snadno čitelné a použitelné na webových stránkách i v tištěných materiálech.

Webové Stránky Pro Moderní Dojem a Snadnou Navigaci

Nová vizuální identita byla následně implementována na webové stránky Gigarentu. Cílem bylo vytvořit moderní a uživatelsky přívětivé webové stránky, které byly optimalizovány pro různá zařízení. Webové stránky byly navrženy tak, aby poskytovaly snadný přístup k informacím o pronájmu plošin, včetně fotografií, cen a technických specifikací.

Logo a nová vizuální identita přinesly moderní dojem a zvýšily důvěryhodnost společnosti. Webové stránky se staly efektivním nástrojem pro přilákání nových zákazníků. Společnost Gigarent nyní má silnou vizuální identitu, která jí pomáhá odlišit se od konkurence a získat důvěru zákazníků. Jsou připraveni na další růst a rozvoj svého podnikání v oboru pronájmu plošin v novém kabátě.

další reference

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Co je to vizuální marketing?

Vizuální marketing je obor, který se zaměřuje na vše, co vnímáme očima a jak to ovlivňuje naše rozhodování a vnímání značek. Zahrnuje různé prvky, jako jsou internetové stránky, firemní loga, polepy aut, firemní stejnokroje a další vizuální prezentace. Pojem "vizuální...

Zaujměte reklamním textem

Reklamní text musí zaujmout, aby byl pro cílovou skupinu poutavý a čtivý. Sestavení reklamního textu není pouhé napsání jednoduchého popisu nabízeného produktu. Při tvorbě reklamního textu  je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.