REKLAMNÍ PŘEDMĚTY JSOU STÁLE ÚČINNÝM MARKETINGOVÝM NÁSTROJEM
Reklama a budování povědomí o firmě jsou stále nezbytné aktivity každé firmy. Mezi osvědčené a účinné způsoby reklamy patří reklamní předměty a dárky opatřené logem firmy. Malý dárek jako upoutávka nebo poděkování nikdy nezklamou.
Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, posilují důvěru, ve svém důsledku vedou k vyšší ochotě nakupovat a pomáhají prominout občasné obchodní chyby a nedostatky, ke kterým může dojít.
Pro mnohé je největším problémem výběr nejvhodnějších reklamních a dárkových předmětů. Při výběru bychom se měli řídit několika základními kritérii. Dárek by měl mít určitou užitnou hodnotu a již při výběru musíme posuzovat, zda a jak na něj lze umístit firemní logo. Originalita a zajímavost je při současné široké nabídce předmětů jistou nutností. Ze zkušeností lze říci, že současným trendem v této oblasti je vyšší kvalita provedení a originální design. Dárek s nižší kvalitou, který nelze použít či který nevydrží použití, ke kterému je určen, může mít opačný efekt. Zlaté pravidlo při výběru reklamních předmětů – zapomenout na cetky, řídit se použitelností.
Každý reklamní předmět by měl korespondovat s cílovou skupinou, pro kterou je určen. Nevhodný dárek určitě svůj účel nesplní.
Reklamní předměty jsou jedinečným způsobem podpory prodeje. Pokud si nevíte rady, jaké reklamní dárky jsou pro vaši firmu a účely vhodné, kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. Doporučíme vám a případně i dodáme včetně obrandování vhodné reklamní předměty, které potěší vaše zákazníky.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Zaujměte reklamním textem
Reklamní text musí zaujmout, aby byl pro cílovou skupinu poutavý a čtivý. Sestavení reklamního textu není pouhé napsání jednoduchého popisu nabízeného produktu. Při tvorbě reklamního textu je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý...
Výhody internetové reklamy
Internetová reklama má velký dosah a velkou výhodou je možnost přesného zacílení na potenciální zákazníky. Reklamu lze směřovat na konkrétní část trhu například dle zájmu, dle bydliště, věku a také podle produktů, které uživatel internetu vyhledává. Pro mnohé je...
Profesionální marketing pro menší firmy
Outsourcing marketingu je skvělým řešením pro firmy, které nemají dostatečné zdroje na vlastní marketingové oddělení. Tímto způsobem získávají přístup k týmu odborníků se širokým spektrem znalostí a zkušeností, aniž by musely hradit vysoké náklady spojené se...