REKLAMNÍ PŘEDMĚTY JSOU STÁLE ÚČINNÝM MARKETINGOVÝM NÁSTROJEM
Reklama a budování povědomí o firmě jsou stále nezbytné aktivity každé firmy. Mezi osvědčené a účinné způsoby reklamy patří reklamní předměty a dárky opatřené logem firmy. Malý dárek jako upoutávka nebo poděkování nikdy nezklamou.
Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, posilují důvěru, ve svém důsledku vedou k vyšší ochotě nakupovat a pomáhají prominout občasné obchodní chyby a nedostatky, ke kterým může dojít.
Pro mnohé je největším problémem výběr nejvhodnějších reklamních a dárkových předmětů. Při výběru bychom se měli řídit několika základními kritérii. Dárek by měl mít určitou užitnou hodnotu a již při výběru musíme posuzovat, zda a jak na něj lze umístit firemní logo. Originalita a zajímavost je při současné široké nabídce předmětů jistou nutností. Ze zkušeností lze říci, že současným trendem v této oblasti je vyšší kvalita provedení a originální design. Dárek s nižší kvalitou, který nelze použít či který nevydrží použití, ke kterému je určen, může mít opačný efekt. Zlaté pravidlo při výběru reklamních předmětů – zapomenout na cetky, řídit se použitelností.
Každý reklamní předmět by měl korespondovat s cílovou skupinou, pro kterou je určen. Nevhodný dárek určitě svůj účel nesplní.
Reklamní předměty jsou jedinečným způsobem podpory prodeje. Pokud si nevíte rady, jaké reklamní dárky jsou pro vaši firmu a účely vhodné, kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. Doporučíme vám a případně i dodáme včetně obrandování vhodné reklamní předměty, které potěší vaše zákazníky.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Reklamní nápisy a orientační systémy
Orientační systémy a reklamní nápisy jsou nezbytnou součástí každé firmy, ať už se jedná o malé podniky nebo velké korporace. Jejich účelem je nejen usnadnit orientaci uvnitř i vně firmy, ale také sloužit jako efektivní nástroj propagace značky. Externí značení je...
Web musí být přehledný a srozumitelný
Je pochopitelné, že váš web je pro vás zcela srozumitelný a přehledný, protože jej znáte do detailů. Zůstává však otázkou, zda je stejně srozumitelný a přehledný i pro vaše potenciální zákazníky. Nabízíme vám pohled nového návštěvníka na váš web. Posoudíme...
Co je to vizuální marketing?
Vizuální marketing je obor, který se zaměřuje na vše, co vnímáme očima a jak to ovlivňuje naše rozhodování a vnímání značek. Zahrnuje různé prvky, jako jsou internetové stránky, firemní loga, polepy aut, firemní stejnokroje a další vizuální prezentace. Pojem "vizuální...