Firemní večírek pro zaměstnance
[ Zveřejněno: 20.9.2022 ]

FIREMNÍ VEČÍREK PRO ZAMĚSTNANCE

Blíží se konec roku a řada zaměstnavatelů připravuje různé formy odměn pro své zaměstnance. Před pandemií koronaviru mnohé firmy pro své zaměstnance pořádali vánoční firemní večírky.

Pořádání firemních setkání zaměstnanců mimo pracoviště patří k nejúčinnějším benefitům, které zaměstnavatelé svým zaměstnancům poskytují. Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti. Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.

Aby byl firemní večírek úspěšný, musí být připraven zajímavý program uzpůsobený věku a možnostem zúčastněných a samozřejmě také dobré občerstvení.

Z vydařeného setkání odchází všichni v dobré náladě, se spoustou nezapomenutelných zážitků a s novými přáteli.

Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Web je vizitkou vaší firmy

Web je vizitkou vaší firmy

WEB JE VIZITKOU VAŠÍ FIRMY Nezáleží pouze na tom, jak váš web vypadá. Důležité je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a přesvědčit zákazníka k další akci. Na úvodní stránce by se měl návštěvník...

číst více
Nezapomínejte na stávající klienty

Nezapomínejte na stávající klienty

NEZAPOMÍNEJTE NA STÁVAJÍCÍ KLIENTY Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby odpovídající ceny. Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým...

číst více
Levně řešený marketing menších firem

Levně řešený marketing menších firem

LEVNĚ ŘEŠENÝ MARKETING MENŠÍCH FIREM Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing...

číst více

K čemu je analýza klíčových slov?

K čemu je analýza klíčových slov? Prostřednictvím klíčových slov lze zjistit, jakou cestou a jak často uživatelé internetu hledají výrazy, které mají souvislost s vámi nabízenými produkty či poskytovanými službami. Prostřednictvím analýzy klíčových slov...

Internetová reklama je výhodná

INTERNETOVÁ REKLAMA JE VÝHODNÁ Bez nadsázky lze říci, že reklama na internetu je v současnosti nejvýhodnějším způsobem propagace firmy a nabízeného zboží či služeb. Reklama na internetu je relativně levná a při správném nastavení je velice úspěšná. Internetová reklama...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.