Firemní večírek pro zaměstnance
[ Zveřejněno: 20.9.2022 ]

FIREMNÍ VEČÍREK PRO ZAMĚSTNANCE

Blíží se konec roku a řada zaměstnavatelů připravuje různé formy odměn pro své zaměstnance. Před pandemií koronaviru mnohé firmy pro své zaměstnance pořádali vánoční firemní večírky.

Pořádání firemních setkání zaměstnanců mimo pracoviště patří k nejúčinnějším benefitům, které zaměstnavatelé svým zaměstnancům poskytují. Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti. Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.

Aby byl firemní večírek úspěšný, musí být připraven zajímavý program uzpůsobený věku a možnostem zúčastněných a samozřejmě také dobré občerstvení.

Z vydařeného setkání odchází všichni v dobré náladě, se spoustou nezapomenutelných zážitků a s novými přáteli.

Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Orientační systémy a reklamní nápisy

Orientační systémy a reklamní nápisy

Každá firma i provozovna musí být ze zákona z vnějšku viditelně označena. Tím ale značení ve firmách nekončí. Téměř každá firma potřebuje různá označení z vnějšku i uvnitř firmy. Standardně bývá firma označena z vnějšku jasně viditelným logem. Toto označení slouží...

číst více
Opravdu je váš web srozumitelný?

Opravdu je váš web srozumitelný?

K čemu je analýza klíčových slov? Prostřednictvím klíčových slov lze zjistit, jakou cestou a jak často uživatelé internetu hledají výrazy, které mají souvislost s vámi nabízenými produkty či poskytovanými službami. Prostřednictvím analýzy klíčových slov...

číst více
K čemu je analýza klíčových slov?

K čemu je analýza klíčových slov?

K čemu je analýza klíčových slov? Prostřednictvím klíčových slov lze zjistit, jakou cestou a jak často uživatelé internetu hledají výrazy, které mají souvislost s vámi nabízenými produkty či poskytovanými službami. Prostřednictvím analýzy klíčových slov...

číst více

Jak napsat reklamní text?

V uspěchaném světě není čas na zdlouhavá čtení. Reklamní text proto musí být krátký, hutný a poutavý. Správně napsaný reklamní text nabízí marketingovou cestu plnou inovací a efektivních řešení. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí...

Znalost zákazníka usnadňuje podnikání

Znalost zákazníka je klíčovým prvkem úspěšného podnikání. Získání informací o potřebách, preferencích a chování zákazníků umožňuje firmám lépe cílit své marketingové a prodejní strategie. Jsou různé způsoby, jak informace o zákaznících získat. Určitě se vyplatí...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.