FIREMNÍ VEČÍREK PRO ZAMĚSTNANCE
Blíží se konec roku a řada zaměstnavatelů připravuje různé formy odměn pro své zaměstnance. Před pandemií koronaviru mnohé firmy pro své zaměstnance pořádali vánoční firemní večírky.
Pořádání firemních setkání zaměstnanců mimo pracoviště patří k nejúčinnějším benefitům, které zaměstnavatelé svým zaměstnancům poskytují. Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti. Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.
Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.
Aby byl firemní večírek úspěšný, musí být připraven zajímavý program uzpůsobený věku a možnostem zúčastněných a samozřejmě také dobré občerstvení.
Z vydařeného setkání odchází všichni v dobré náladě, se spoustou nezapomenutelných zážitků a s novými přáteli.
Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Jaká je souvislost mezi inzercí a získáváním zpětných odkazů pro váš web?
Jaká je souvislost mezi inzercí a získáváním zpětných odkazů pro váš web? Každá firma chce, aby se její web zobrazoval ve vyhledávačích na předních pozicích. Pořadí výsledků vyhledávání závisí zejména na počtu a kvalitě zpětných odkazů webové stránky. Získávání...
Znáte svého zákazníka?
Znáte svého zákazníka? Čím lépe budete znát svého zákazníka, tím lépe budete moci směřovat svůj marketing a propagaci. Znát požadavky a potřeby svých zákazníků je velice důležité nejen s ohledem na nabízené produkty a služby, ale také z důvodů volby správného...
PPC reklama
PPC reklama PPC neboli Pay Per Chick je reklama na internetu, kde platba probíhá, až když návštěvník na tuto reklamu klikne. Jedná se tedy o platbu, až když je návštěvník odveden na váš web. PPC reklama jsou krátké inzeráty umístěné zejména na stránkách vyhledávačů...