FIREMNÍ VEČÍREK PRO ZAMĚSTNANCE
Blíží se konec roku a řada zaměstnavatelů připravuje různé formy odměn pro své zaměstnance. Před pandemií koronaviru mnohé firmy pro své zaměstnance pořádali vánoční firemní večírky.
Pořádání firemních setkání zaměstnanců mimo pracoviště patří k nejúčinnějším benefitům, které zaměstnavatelé svým zaměstnancům poskytují. Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti. Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.
Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.
Aby byl firemní večírek úspěšný, musí být připraven zajímavý program uzpůsobený věku a možnostem zúčastněných a samozřejmě také dobré občerstvení.
Z vydařeného setkání odchází všichni v dobré náladě, se spoustou nezapomenutelných zážitků a s novými přáteli.
Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Jak zviditelnit e-shop?
Jak zviditelnit e-shop? Každý majitel e-shopu chce získávat stále nové zákazníky a mít tak velké množství kupujících. Aby noví zákazníci e-shop našli a následně se vraceli, je potřeba pro to neustále něco dělat. Už samotná webová stránka internetového obchodu je...
Dobré PR je konkurenční výhodou
Dobré PR je konkurenční výhodou Každá firma se snaží o co nejlepší image. Úkolem public relations (PR) je budování dobrého jména firmy. V současné době je třeba aktivně a kreativně komunikovat a ukazovat okolí, v čem je síla vaší firmy. Jedině tak vytvoříte pozitivní...
Máte webové stránky opravdu kvalitní?
Máte webové stránky opravdu kvalitní? Internet umožňuje mnoho způsobů, jak svou firmu prezentovat a jak upozornit na sebe a na nabízené produkty či služby. Jedním ze základních způsobů prezentace firmy jsou webové stránky. Web může na první pohled zaujmout nebo...