Web je vizitkou vaší firmy
[ Zveřejněno: 26.7.2022 ]

WEB JE VIZITKOU VAŠÍ FIRMY

Nezáleží pouze na tom, jak váš web vypadá. Důležité je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a přesvědčit zákazníka k další akci.

Na úvodní stránce by se měl návštěvník dozvědět, kdo jste, co děláte, co nabízíte a proč by měl mít zákazník zájem právě o vaše produkty či služby. Hlavní titule by měl být krátký, jasný a vypovídající o vašich službách. Samozřejmostí je vhodný obrázek, který pozitivně naladí a zároveň souvisí s vaší činností. Podrobnější popis nabídky by měl být v následujícím podtitulku. Cílem úvodní stránky webu je to, aby měl návštěvník potřebu dozvědět se víc o nabízených produktech a službách, o vaší firmě a o tom, proč právě vaše nabídka je pro něj výhodná.

Následující stránky by měly zákazníka jasně navádět k pokračování prohlídky webu a vést k akci tak, aby byl přesvědčen o výhodnosti vaší nabídky a učinil objednávku. Důležité je přesvědčit zákazníka, že právě vaše nabídka je pro něj výhodná.

V navigačním menu by se návštěvník měl jasně orientovat a dozvědět se, kde najde informace o vaší firmě, fotografie a videa, reference a kontakty.

Zápatí by mělo obsahovat povinné údaje, jako jsou obchodní podmínky, ochrana osobních údajů, odkazy na miniweby a ikonky sociálních sítí, přes které s vámi zákazníci také mohou komunikovat.

Vytvořit proobchodní web není jednoduché. Profesionálně vytvořený web přivede mnohem více zákazníků a určitě se vyplatí. Kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce a získejte více informací. Můžete nás samozřejmě i osobně navštívit – vaříme dobrou kávu.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Nezapomínejte na PR

Nezapomínejte na PR Public relations (PR) jsou techniky, prostřednictvím kterých firma buduje vztah s veřejností. Jedná se o důležitý nástroj, jehož úkolem je vylepšovat obraz firmy i nabízených produktů a služeb v očích všech zainteresovaných. Základním úkolem PR je...

číst více

Marketingová strategie

Marketingová strategie Marketing řeší každý podnikatel, přestože někteří tvrdí, že marketing vůbec neřeší. Rozdíl je ale v tom, zda je marketing řešen efektivně nebo chaoticky bez kýženého efektu s vynaložením zbytečných finančních prostředků. Správná marketingová...

číst více

Grafická identita

Grafická identita Velmi silným marketingovým nástrojem je jednotná grafická identita, která je snadno rozpoznatelná. Cílová skupina tak má usnadněnou identifikaci firmy mezi konkurencí. Každá firma by měla mít vytvořen manuál firemní grafické identity (tzv. corporate...

číst více

Udržujte si spokojeného zákazníka

Udržujte si spokojeného zákazníka Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout. Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty...

Marketingový plán má smysl

Marketingový plán má smysl Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance. Při tvorbě...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.