WEB JE VIZITKOU VAŠÍ FIRMY
Nezáleží pouze na tom, jak váš web vypadá. Důležité je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a přesvědčit zákazníka k další akci.
Na úvodní stránce by se měl návštěvník dozvědět, kdo jste, co děláte, co nabízíte a proč by měl mít zákazník zájem právě o vaše produkty či služby. Hlavní titule by měl být krátký, jasný a vypovídající o vašich službách. Samozřejmostí je vhodný obrázek, který pozitivně naladí a zároveň souvisí s vaší činností. Podrobnější popis nabídky by měl být v následujícím podtitulku. Cílem úvodní stránky webu je to, aby měl návštěvník potřebu dozvědět se víc o nabízených produktech a službách, o vaší firmě a o tom, proč právě vaše nabídka je pro něj výhodná.
Následující stránky by měly zákazníka jasně navádět k pokračování prohlídky webu a vést k akci tak, aby byl přesvědčen o výhodnosti vaší nabídky a učinil objednávku. Důležité je přesvědčit zákazníka, že právě vaše nabídka je pro něj výhodná.
V navigačním menu by se návštěvník měl jasně orientovat a dozvědět se, kde najde informace o vaší firmě, fotografie a videa, reference a kontakty.
Zápatí by mělo obsahovat povinné údaje, jako jsou obchodní podmínky, ochrana osobních údajů, odkazy na miniweby a ikonky sociálních sítí, přes které s vámi zákazníci také mohou komunikovat.
Vytvořit proobchodní web není jednoduché. Profesionálně vytvořený web přivede mnohem více zákazníků a určitě se vyplatí. Kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce a získejte více informací. Můžete nás samozřejmě i osobně navštívit – vaříme dobrou kávu.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Reklamní text musí zaujmout
Reklamní text musí zaujmout Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol. Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro...
Jak ušetřit za firemní nákupy
Jak ušetřit za firemní nákupy Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit. Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může...
Udržujte si spokojeného zákazníka
Udržujte si spokojeného zákazníka Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout. Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty...