Nezapomínejte na stávající klienty
[ Zveřejněno: 13.6.2022 ]

NEZAPOMÍNEJTE NA STÁVAJÍCÍ KLIENTY

Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby odpovídající ceny. Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty koupí a přinesou tak peníze na chod a další rozvoj firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.

Je důležité si uvědomit, že finančně náročnější a mnohem pracnější je získání nového zákazníka než opakování zakázek pro stávající klienty. Abychom si zákazníky udrželi, je nutné s nimi neustále pracovat a budovat užší vztah. To neznamená, že takovému zákazníkovi stačí poslat dárek k vánocům a jednou ročně zavolat, zda od nás něco nepotřebuje.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.    

Marketing je neustále se rozvíjející proces. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Opravdu je váš web srozumitelný?

Opravdu je váš web srozumitelný?

K čemu je analýza klíčových slov? Prostřednictvím klíčových slov lze zjistit, jakou cestou a jak často uživatelé internetu hledají výrazy, které mají souvislost s vámi nabízenými produkty či poskytovanými službami. Prostřednictvím analýzy klíčových slov...

číst více
K čemu je analýza klíčových slov?

K čemu je analýza klíčových slov?

K čemu je analýza klíčových slov? Prostřednictvím klíčových slov lze zjistit, jakou cestou a jak často uživatelé internetu hledají výrazy, které mají souvislost s vámi nabízenými produkty či poskytovanými službami. Prostřednictvím analýzy klíčových slov...

číst více
Internetová reklama je výhodná

Internetová reklama je výhodná

INTERNETOVÁ REKLAMA JE VÝHODNÁ Bez nadsázky lze říci, že reklama na internetu je v současnosti nejvýhodnějším způsobem propagace firmy a nabízeného zboží či služeb. Reklama na internetu je relativně levná a při správném nastavení je velice úspěšná. Internetová reklama...

číst více

Važte si stávajících klientů

Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky je skutečně klíčové pro dlouhodobý úspěch každé firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na...

Jak napsat reklamní text?

V uspěchaném světě není čas na zdlouhavá čtení. Reklamní text proto musí být krátký, hutný a poutavý. Správně napsaný reklamní text nabízí marketingovou cestu plnou inovací a efektivních řešení. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.