Nezapomínejte na stávající klienty
[ Zveřejněno: 13.6.2022 ]

NEZAPOMÍNEJTE NA STÁVAJÍCÍ KLIENTY

Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby odpovídající ceny. Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty koupí a přinesou tak peníze na chod a další rozvoj firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.

Je důležité si uvědomit, že finančně náročnější a mnohem pracnější je získání nového zákazníka než opakování zakázek pro stávající klienty. Abychom si zákazníky udrželi, je nutné s nimi neustále pracovat a budovat užší vztah. To neznamená, že takovému zákazníkovi stačí poslat dárek k vánocům a jednou ročně zavolat, zda od nás něco nepotřebuje.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.    

Marketing je neustále se rozvíjející proces. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Web je prezentací vaší firmy

Web je prezentací vaší firmy

Webové stránky firmy by měly poskytnout potenciálním klientům informace o vaší firmě. Weby by měl být samozřejmě poutavý a moderní. Nejdůležitější ale je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a...

číst více
Jak na online marketing?

Jak na online marketing?

V současné době se stává online marketing jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů a stává se tak nedílnou součástí marketingového mixu každé firmy. Do online marketingu můžeme řadit řadu různých marketingových aktivit. Určitě sem patří SEO neboli...

číst více
Orientační systémy a reklamní nápisy

Orientační systémy a reklamní nápisy

Každá firma i provozovna musí být ze zákona z vnějšku viditelně označena. Tím ale značení ve firmách nekončí. Téměř každá firma potřebuje různá označení z vnějšku i uvnitř firmy. Standardně bývá firma označena z vnějšku jasně viditelným logem. Toto označení slouží...

číst více

Výhody internetové reklamy

Internetová reklama má velký dosah a velkou výhodou je možnost přesného zacílení na potenciální zákazníky. Reklamu lze směřovat na konkrétní část trhu například dle zájmu, dle bydliště, věku a také podle produktů, které uživatel internetu vyhledává. Pro mnohé je...

Profesionální marketing pro menší firmy

Outsourcing marketingu je skvělým řešením pro firmy, které nemají dostatečné zdroje na vlastní marketingové oddělení. Tímto způsobem získávají přístup k týmu odborníků se širokým spektrem znalostí a zkušeností, aniž by musely hradit vysoké náklady spojené se...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.