Nezapomínejte na stávající klienty
[ Zveřejněno: 13.6.2022 ]

NEZAPOMÍNEJTE NA STÁVAJÍCÍ KLIENTY

Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby odpovídající ceny. Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty koupí a přinesou tak peníze na chod a další rozvoj firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.

Je důležité si uvědomit, že finančně náročnější a mnohem pracnější je získání nového zákazníka než opakování zakázek pro stávající klienty. Abychom si zákazníky udrželi, je nutné s nimi neustále pracovat a budovat užší vztah. To neznamená, že takovému zákazníkovi stačí poslat dárek k vánocům a jednou ročně zavolat, zda od nás něco nepotřebuje.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.    

Marketing je neustále se rozvíjející proces. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Orientační systémy a reklamní nápisy

Orientační systémy a reklamní nápisy

Každá firma i provozovna musí být ze zákona z vnějšku viditelně označena. Tím ale značení ve firmách nekončí. Téměř každá firma potřebuje různá označení z vnějšku i uvnitř firmy. Standardně bývá firma označena z vnějšku jasně viditelným logem. Toto označení slouží...

číst více
Opravdu je váš web srozumitelný?

Opravdu je váš web srozumitelný?

K čemu je analýza klíčových slov? Prostřednictvím klíčových slov lze zjistit, jakou cestou a jak často uživatelé internetu hledají výrazy, které mají souvislost s vámi nabízenými produkty či poskytovanými službami. Prostřednictvím analýzy klíčových slov...

číst více
K čemu je analýza klíčových slov?

K čemu je analýza klíčových slov?

K čemu je analýza klíčových slov? Prostřednictvím klíčových slov lze zjistit, jakou cestou a jak často uživatelé internetu hledají výrazy, které mají souvislost s vámi nabízenými produkty či poskytovanými službami. Prostřednictvím analýzy klíčových slov...

číst více

Jak napsat reklamní text?

V uspěchaném světě není čas na zdlouhavá čtení. Reklamní text proto musí být krátký, hutný a poutavý. Správně napsaný reklamní text nabízí marketingovou cestu plnou inovací a efektivních řešení. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí...

Znalost zákazníka usnadňuje podnikání

Znalost zákazníka je klíčovým prvkem úspěšného podnikání. Získání informací o potřebách, preferencích a chování zákazníků umožňuje firmám lépe cílit své marketingové a prodejní strategie. Jsou různé způsoby, jak informace o zákaznících získat. Určitě se vyplatí...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.