Nezapomínejte na stávající klienty
[ Zveřejněno: 13.6.2022 ]

NEZAPOMÍNEJTE NA STÁVAJÍCÍ KLIENTY

Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby odpovídající ceny. Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty koupí a přinesou tak peníze na chod a další rozvoj firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.

Je důležité si uvědomit, že finančně náročnější a mnohem pracnější je získání nového zákazníka než opakování zakázek pro stávající klienty. Abychom si zákazníky udrželi, je nutné s nimi neustále pracovat a budovat užší vztah. To neznamená, že takovému zákazníkovi stačí poslat dárek k vánocům a jednou ročně zavolat, zda od nás něco nepotřebuje.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.    

Marketing je neustále se rozvíjející proces. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Jak napsat reklamní text?

Jak napsat reklamní text?

V uspěchaném světě není čas na zdlouhavá čtení. Reklamní text proto musí být krátký, hutný a poutavý. Správně napsaný reklamní text nabízí marketingovou cestu plnou inovací a efektivních řešení. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí...

číst více
Znalost zákazníka usnadňuje podnikání

Znalost zákazníka usnadňuje podnikání

Znalost zákazníka je klíčovým prvkem úspěšného podnikání. Získání informací o potřebách, preferencích a chování zákazníků umožňuje firmám lépe cílit své marketingové a prodejní strategie. Jsou různé způsoby, jak informace o zákaznících získat. Určitě se vyplatí...

číst více
WATTRON a jeho nové webové stránky

WATTRON a jeho nové webové stránky

WATTRON A JEHO NOVÉ WEBOVÉ STRÁNKY V digitálním věku je důležité nejen udržet krok s dobou, ale také se přizpůsobit potřebám nové generace zákazníků. Společnost WATTRON, která má za sebou desítky let v oboru elektro a vytápění, se rozhodla pro odvážný krok vpřed....

číst více

Co je to vizuální marketing?

Vizuální marketing je obor, který se zaměřuje na vše, co vnímáme očima a jak to ovlivňuje naše rozhodování a vnímání značek. Zahrnuje různé prvky, jako jsou internetové stránky, firemní loga, polepy aut, firemní stejnokroje a další vizuální prezentace. Pojem "vizuální...

Zaujměte reklamním textem

Reklamní text musí zaujmout, aby byl pro cílovou skupinu poutavý a čtivý. Sestavení reklamního textu není pouhé napsání jednoduchého popisu nabízeného produktu. Při tvorbě reklamního textu  je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.