LEVNĚ ŘEŠENÝ MARKETING MENŠÍCH FIREM
Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing nějakým způsobem řešit a úspěch firmy tak na marketingu záleží.
Řada převážně menších firem vzhledem ke svému obchodnímu modelu nemůže mít zejména z finančních důvodů vlastní marketingové oddělení. Pro mnohé firmy není efektivní ani samostatný marketingový manager. Samotný marketingový pracovník nemůže být schopen svými silami obsáhnout širokou škálu marketingových aktivit. Samotný marketingový pracovník tak musí jednotlivé služby objednávat a nakupovat u specialistů. Firmě tak vznikají dvojí náklady. Firma hradí jednotlivé marketingové služby a navíc platí ještě samotného marketingového pracovníka (mzdové náklady, kancelář, telefony, auto, apod.).
Řešením marketingu bez kompromisů a za odpovídající finanční náklady je outsourcing marketingu. Firma tak získá celý tým marketingových odborníků a může ihned využít jejich know-how získané dlouholetou praxí ve všech oblastech marketingu.
Externí marketingová firma má znalostní náskok v oboru a vyšší dostupnost informačních zdrojů. Velkou výhodou jsou zkušenosti s řešením obdobných problémů jiných firem. Na rozdíl od vlastního marketingového pracovníka externí marketingový partner nemá dovolenou a je k dispozici dle potřeb zákazníka.
Jestliže se firma rozhodne řešit marketing externě, může se při výběru řídit historií a referencemi marketingové agentury.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Nová situace v nákupním chování
Nová situace v nákupním chování Vzhledem ke koronavirové situaci ve světě se mění i nákupní chování obyvatel. Lidé se snaží co nejvíce záležitostí řešit online. Novým požadavkům se přizpůsobují nejen prodejci zboží, ale i poskytovatelé některých služeb a vzdělávání a...
Posoudíme váš web z pohledu zákazníka
Posoudíme váš web z pohledu zákazníka Kvalitní webová prezentace je základní forma propagace firmy a nabízených produktů či služeb. Je váš web opravdu pro vaše potenciální klienty přehledný a srozumitelný? Svůj web jste tvořili v dobrá víře co nejlépe. Snažili jste se...
Cílený marketing je efektivnější
Cílený marketing je efektivnější Každý majitel firmy si přeje, aby se jeho výrobky a služby prodávaly co nejlépe. Jak zefektivnit marketing? Řešením je cílený marketing. Základem cíleného marketingu je rozdělení potenciálních zákazníků do jednotlivých skupin podle...