Levně řešený marketing menších firem
[ Zveřejněno: 17.5.2022 ]

LEVNĚ ŘEŠENÝ MARKETING MENŠÍCH FIREM

Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing nějakým způsobem řešit a úspěch firmy tak na marketingu záleží.

Řada převážně menších firem vzhledem ke svému obchodnímu modelu nemůže mít zejména z finančních důvodů vlastní marketingové oddělení. Pro mnohé firmy není efektivní ani samostatný marketingový manager. Samotný marketingový pracovník nemůže být schopen svými silami obsáhnout širokou škálu marketingových aktivit. Samotný marketingový pracovník tak musí jednotlivé služby objednávat a nakupovat u specialistů. Firmě tak vznikají dvojí náklady. Firma hradí jednotlivé marketingové služby a navíc platí ještě samotného marketingového pracovníka (mzdové náklady, kancelář, telefony, auto, apod.).

Řešením marketingu bez kompromisů a za odpovídající finanční náklady je outsourcing marketingu. Firma tak získá celý tým marketingových odborníků a může ihned využít jejich know-how získané dlouholetou praxí ve všech oblastech marketingu. 

Externí marketingová firma má znalostní náskok v oboru a vyšší dostupnost informačních zdrojů. Velkou výhodou jsou zkušenosti s řešením obdobných problémů jiných firem. Na rozdíl od vlastního marketingového pracovníka externí marketingový partner nemá dovolenou a je k dispozici dle potřeb zákazníka.

Jestliže se firma rozhodne řešit marketing externě, může se při výběru řídit historií a referencemi marketingové agentury.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Marketing nemusíte řešit svépomocí

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou. Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při...

číst více

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají. Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se...

číst více

Nezapomínejte na PR

Nezapomínejte na PR Public relations (PR) jsou techniky, prostřednictvím kterých firma buduje vztah s veřejností. Jedná se o důležitý nástroj, jehož úkolem je vylepšovat obraz firmy i nabízených produktů a služeb v očích všech zainteresovaných. Základním úkolem PR je...

číst více

Jak ušetřit za firemní nákupy

Jak ušetřit za firemní nákupy Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit. Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může...

Udržujte si spokojeného zákazníka

Udržujte si spokojeného zákazníka Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout. Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.