Obsah webových stránek by měl přinášet uživatelům hodnotu a měl by být uzpůsoben cílové skupině, na kterou budou stránky zaměřeny.
Při tvorbě nových webových stránek je důležité si ujasnit cíle webu a cíle obsahové strategie. Způsob a tón komunikace je důležité uzpůsobit cílové skupině, na kterou chcete působit. Popište si, jak budete s uživateli komunikovat a jaké sociální sítě k tomu budete používat. Navrhněte vhodná témata do blogu a způsob propagace vytvořeného obsahu.
Než začnete psát samotné texty, zvolte optimální strukturu webu s použitím klíčových slov do názvů, odkazů i jejich umístění v textech. Navrhněte přehledné rozložení jednotlivých prvků na stránkách, navigace, postranní panely, menu a odkazy v patičce.
Při tvorbě samotných textů nezapomínejte na srozumitelnost a také na META informace pro vyhledávače.
Před samotným spuštěním nových webových stránek zkontrolujte, zda máte zveřejněny všechny povinné údaje (kontakty, IČ, ochranu osobních údajů apod.).
Pokud se vám zdá, že tvorba a správa kvalitního webu je příliš složitá, nechte si vytvořit moderní stránky od zkušených webmasterů. Kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce a informujte se o naší nabídce, která zahrnuje nejen tvorbu webových stránek, ale i správu sociálních sítí.
Web je vizitkou vaší firmy
WEB JE VIZITKOU VAŠÍ FIRMY Nezáleží pouze na tom, jak váš web vypadá. Důležité je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a přesvědčit zákazníka k další akci. Na úvodní stránce by se měl návštěvník...
Nezapomínejte na stávající klienty
NEZAPOMÍNEJTE NA STÁVAJÍCÍ KLIENTY Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby odpovídající ceny. Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým...
Levně řešený marketing menších firem
LEVNĚ ŘEŠENÝ MARKETING MENŠÍCH FIREM Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing...