Obsah webových stránek by měl přinášet uživatelům hodnotu a měl by být uzpůsoben cílové skupině, na kterou budou stránky zaměřeny.
Při tvorbě nových webových stránek je důležité si ujasnit cíle webu a cíle obsahové strategie. Způsob a tón komunikace je důležité uzpůsobit cílové skupině, na kterou chcete působit. Popište si, jak budete s uživateli komunikovat a jaké sociální sítě k tomu budete používat. Navrhněte vhodná témata do blogu a způsob propagace vytvořeného obsahu.
Než začnete psát samotné texty, zvolte optimální strukturu webu s použitím klíčových slov do názvů, odkazů i jejich umístění v textech. Navrhněte přehledné rozložení jednotlivých prvků na stránkách, navigace, postranní panely, menu a odkazy v patičce.
Při tvorbě samotných textů nezapomínejte na srozumitelnost a také na META informace pro vyhledávače.
Před samotným spuštěním nových webových stránek zkontrolujte, zda máte zveřejněny všechny povinné údaje (kontakty, IČ, ochranu osobních údajů apod.).
Pokud se vám zdá, že tvorba a správa kvalitního webu je příliš složitá, nechte si vytvořit moderní stránky od zkušených webmasterů. Kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce a informujte se o naší nabídce, která zahrnuje nejen tvorbu webových stránek, ale i správu sociálních sítí.
Marketingový plán má smysl
Marketingový plán má smysl Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance. Při tvorbě...
Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu
Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkávání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí. Budování dobrých vztahů ve firmě a mít...
Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj
Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Kvalitní reklamní a dárkové předměty stále patří mezi nejvhodnější marketingové nástroje. Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si...