Udržujte si spokojeného zákazníka
[ Zveřejněno: 8.12.2021 ]

Udržujte si spokojeného zákazníka

Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout.

Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty trošku zanedbává. Každý by si měl spočítat, jaké finanční prostředky vynaložil na jednoho nového zákazníka a jakou částku uvolnil na udržení stávajícího zákazníka.

Mezi první signály, které napovídají, že dlouholetý zákazník uvažuje o odchodu ke konkurenci, patří drobné reklamace a připomínky, které projevuje a které by v minulosti přecházel mlčky. Dává tak najevo, že by chtěl více pozornosti. Zde je možné ještě něco dělat a zákazníka si udržet. Větší problém je, pokud zákazník přestane úplně komunikovat a o nic se nezajímá. Většinou se tak stává, pokud již zákazník přechází ke konkurenci. Zde je potřeba zvážit, zda se ještě vyplatí investovat finance a čas do udržení takového zákazníka.

Z těchto poznatků jasně vyplývá, že zákazníkovi je potřeba se věnovat a připomínat. Důležitá je každá pozornost, ať už se jedná o drobné dárky, schopnost poradit, informace o novinkách, výhody pro stálého klienta apod.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.

PPC reklama – účinná reklama na internetu

PPC reklama – účinná reklama na internetu Internet se stal největším zdrojem informací. Internetová PPC reklama patří k nejúčinnějším reklamním nástrojům a stává se tak nedílnou součástí online marketingu. PPC (Pay-Per-Click) reklama je jedním z...

Označte správně a moderně svou firmu

Orientační systémy a reklamní nápisy jsou klíčovými prvky pro každou firmu, nejen kvůli právním požadavkům na označení provozovny, ale také pro zajištění efektivní navigace a propagace značky. Každá firma je povinna mít zvenčí viditelné označení, což často zahrnuje...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.