Marketing řešený outsourcingem
[ Zveřejněno: 14.7.2021 ]

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.

Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a produktů, plánuje a přijímá důležitá rozhodnutí.

Marketing je velice složitý proces, který ovlivňuje chod celé firmy.

Řada menších firem si z finančních důvodů nemůže dovolit vlastní marketingové oddělení s týmem odborníků na jednotlivé marketingové oblasti. Pro firmy není ani řešením, pokud mají na marketing pouze jednoho pracovníka, který by měl sám obsáhnout tak širokou oblast, jako je marketing. Aby samotný pracovník své úkoly zvládl, musí nakupovat jednotlivé služby od specializovaných marketingových firem. Firma tak má náklady na svého marketingového pracovníka (mzda, kancelář, telefon, auto apod.) a další náklady za nákup jednotlivých marketingových služeb. Pro takovéto firmy je mnohem výhodnější outsourcing marketingu než jeden vlastní marketingový pracovník.

Outsourcingem marketingu firma získává celý tým marketingových specialistů a odborníků s praxí leckdy za cenu nižší než náklady za vlastního zaměstnance. Outsourcing marketingu přináší firmám celou řadu výhod. Firma má k dispozici marketingové oddělení celoročně (bez dovolených či nemocí), získává know-how profesionální marketingové firmy a kontakty na dodavatele souvisejících služeb za zvýhodněné ceny. Externí marketingová firma má znalostní náskok a řešením srovnatelných problémů u jiných firem i praktické zkušenosti. Navrhovaná marketingová řešení nejsou ovlivňována profesní slepotou a díky bohatým zkušenostem mívají vysokou efektivitu.

Při výběru vhodné externí marketingové firmy je vhodné si stanovit některá kritéria, která by měla marketingová firma splňovat. Mezi takováto kritéria by mělo být zahrnuto: historie, zkušenosti, reference, členství v profesních sdruženích, dosažená ocenění v oboru apod.

 

Znalost zákazníka usnadňuje podnikání

Znalost zákazníka je klíčovým prvkem úspěšného podnikání. Získání informací o potřebách, preferencích a chování zákazníků umožňuje firmám lépe cílit své marketingové a prodejní strategie. Jsou různé způsoby, jak informace o zákaznících získat. Určitě se vyplatí...

číst více

Web je prezentací vaší firmy

Webové stránky firmy by měly poskytnout potenciálním klientům informace o vaší firmě. Weby by měl být samozřejmě poutavý a moderní. Nejdůležitější ale je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a...

číst více

Jak na online marketing?

V současné době se stává online marketing jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů a stává se tak nedílnou součástí marketingového mixu každé firmy. Do online marketingu můžeme řadit řadu různých marketingových aktivit. Určitě sem patří SEO neboli...

číst více

Výhody internetové reklamy

Internetová reklama má velký dosah a velkou výhodou je možnost přesného zacílení na potenciální zákazníky. Reklamu lze směřovat na konkrétní část trhu například dle zájmu, dle bydliště, věku a také podle produktů, které uživatel internetu vyhledává. Pro mnohé je...

Profesionální marketing pro menší firmy

Outsourcing marketingu je skvělým řešením pro firmy, které nemají dostatečné zdroje na vlastní marketingové oddělení. Tímto způsobem získávají přístup k týmu odborníků se širokým spektrem znalostí a zkušeností, aniž by musely hradit vysoké náklady spojené se...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.