Loajální zaměstnanci
[ Zveřejněno: 19.3.2021 ]

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.

Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné firmy. Je důležité si uvědomit, že loajální zaměstnanec cítí sounáležitost s firmou a ostatními spolupracovníky, je v práci poctivý a jeho pracovní nasazení je vyšší. Loajální pracovník se cítí součástí firmy a nikdy nepoškodí její zájmy.

Loajalitu zaměstnanců nejvíce ovlivňuje chování manažerů. Odpovědný manažer musí být pro zaměstnance příkladem, musí dodržovat zásady firemních hodnot a musí se zaměstnanci komunikovat. Zejména otevřená a srozumitelná komunikace je základním prostředkem při budování loajality zaměstnanců. Zaměstnanci firmy by měli být informováni o záměrech a strategii firmy. Manažeři by měli být ochotni se zaměstnanci diskutovat o jejich problémech a umět naslouchat jejich připomínkám a názorům.

Zaměstnanci firmy mají různé vlastnosti a různé chování. Někteří mají vrozený respekt k autoritám, ale řada pracovníků takovouto vlastností nedisponuje. Firma ale potřebuje loajalitu všech zaměstnanců. Proto je na místě, aby vedení firmy všechny zaměstnance vhodně motivovalo a tak podpořilo jejich loajalitu.

Jak budovat loajalitu zaměstnanců, jak s nimi komunikovat a jaké marketingové aktivity podpoří vztah zaměstnanců k firmě, poradí odborníci marketingových firem.

Poptávkové formuláře na webu generují poptávky

Poptávkové formuláře na webu generují poptávky Také by se vám líbily webové stránky, které by vám automaticky přinášely konkrétní poptávky? Řešením jsou internetové stránky s kvalitním poptávkovým formulářem. Webové stránky, které vám budou přímo generovat konkrétní...

číst více

Nová situace v nákupním chování

Nová situace v nákupním chování Vzhledem ke koronavirové situaci ve světě se mění i nákupní chování obyvatel. Lidé se snaží co nejvíce záležitostí řešit online. Novým požadavkům se přizpůsobují nejen prodejci zboží, ale i poskytovatelé některých služeb a  vzdělávání a...

číst více

Posoudíme váš web z pohledu zákazníka

Posoudíme váš web z pohledu zákazníka Kvalitní webová prezentace je základní forma propagace firmy a nabízených produktů či služeb. Je váš web opravdu pro vaše potenciální klienty přehledný a srozumitelný? Svůj web jste tvořili v dobrá víře co nejlépe. Snažili jste se...

číst více

Teambuilding upevní pracovní tým

Teambuilding upevní pracovní tým Teambuilding – programy týmové spolupráce jsou spolehlivým nástrojem pro zlepšení komunikace a týmové spolupráce, pročištění atmosféry a rozhýbání zaměstnanců k vyšší produktivitě. Tembuilding je obecný výraz pro různé aktivity, které...

Reklamní text musí zaujmout

Reklamní text musí zaujmout Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol. Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.