Loajální zaměstnanci
[ Zveřejněno: 19.3.2021 ]

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.

Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné firmy. Je důležité si uvědomit, že loajální zaměstnanec cítí sounáležitost s firmou a ostatními spolupracovníky, je v práci poctivý a jeho pracovní nasazení je vyšší. Loajální pracovník se cítí součástí firmy a nikdy nepoškodí její zájmy.

Loajalitu zaměstnanců nejvíce ovlivňuje chování manažerů. Odpovědný manažer musí být pro zaměstnance příkladem, musí dodržovat zásady firemních hodnot a musí se zaměstnanci komunikovat. Zejména otevřená a srozumitelná komunikace je základním prostředkem při budování loajality zaměstnanců. Zaměstnanci firmy by měli být informováni o záměrech a strategii firmy. Manažeři by měli být ochotni se zaměstnanci diskutovat o jejich problémech a umět naslouchat jejich připomínkám a názorům.

Zaměstnanci firmy mají různé vlastnosti a různé chování. Někteří mají vrozený respekt k autoritám, ale řada pracovníků takovouto vlastností nedisponuje. Firma ale potřebuje loajalitu všech zaměstnanců. Proto je na místě, aby vedení firmy všechny zaměstnance vhodně motivovalo a tak podpořilo jejich loajalitu.

Jak budovat loajalitu zaměstnanců, jak s nimi komunikovat a jaké marketingové aktivity podpoří vztah zaměstnanců k firmě, poradí odborníci marketingových firem.

Grafická identita

Grafická identita Velmi silným marketingovým nástrojem je jednotná grafická identita, která je snadno rozpoznatelná. Cílová skupina tak má usnadněnou identifikaci firmy mezi konkurencí. Každá firma by měla mít vytvořen manuál firemní grafické identity (tzv. corporate...

číst více

Poptávkové formuláře na webu generují poptávky

Poptávkové formuláře na webu generují poptávky Také by se vám líbily webové stránky, které by vám automaticky přinášely konkrétní poptávky? Řešením jsou internetové stránky s kvalitním poptávkovým formulářem. Webové stránky, které vám budou přímo generovat konkrétní...

číst více

Nová situace v nákupním chování

Nová situace v nákupním chování Vzhledem ke koronavirové situaci ve světě se mění i nákupní chování obyvatel. Lidé se snaží co nejvíce záležitostí řešit online. Novým požadavkům se přizpůsobují nejen prodejci zboží, ale i poskytovatelé některých služeb a  vzdělávání a...

číst více

Reklamní text musí zaujmout

Reklamní text musí zaujmout Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol. Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro...

Jak ušetřit za firemní nákupy

Jak ušetřit za firemní nákupy Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit. Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.