Loajální zaměstnanci
[ Zveřejněno: 19.3.2021 ]

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.

Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné firmy. Je důležité si uvědomit, že loajální zaměstnanec cítí sounáležitost s firmou a ostatními spolupracovníky, je v práci poctivý a jeho pracovní nasazení je vyšší. Loajální pracovník se cítí součástí firmy a nikdy nepoškodí její zájmy.

Loajalitu zaměstnanců nejvíce ovlivňuje chování manažerů. Odpovědný manažer musí být pro zaměstnance příkladem, musí dodržovat zásady firemních hodnot a musí se zaměstnanci komunikovat. Zejména otevřená a srozumitelná komunikace je základním prostředkem při budování loajality zaměstnanců. Zaměstnanci firmy by měli být informováni o záměrech a strategii firmy. Manažeři by měli být ochotni se zaměstnanci diskutovat o jejich problémech a umět naslouchat jejich připomínkám a názorům.

Zaměstnanci firmy mají různé vlastnosti a různé chování. Někteří mají vrozený respekt k autoritám, ale řada pracovníků takovouto vlastností nedisponuje. Firma ale potřebuje loajalitu všech zaměstnanců. Proto je na místě, aby vedení firmy všechny zaměstnance vhodně motivovalo a tak podpořilo jejich loajalitu.

Jak budovat loajalitu zaměstnanců, jak s nimi komunikovat a jaké marketingové aktivity podpoří vztah zaměstnanců k firmě, poradí odborníci marketingových firem.

Nezapomínejte na stávající klienty

NEZAPOMÍNEJTE NA STÁVAJÍCÍ KLIENTY Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby odpovídající ceny. Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým...

číst více

Levně řešený marketing menších firem

LEVNĚ ŘEŠENÝ MARKETING MENŠÍCH FIREM Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing...

číst více

Obsah webových stránek

Obsah webových stránek by měl přinášet uživatelům hodnotu a měl by být uzpůsoben cílové skupině, na kterou budou stránky zaměřeny. Při tvorbě nových webových stránek je důležité si ujasnit cíle webu a cíle obsahové strategie. Způsob a tón komunikace je důležité...

číst více

Jak na online marketing?

V současné době se stává online marketing jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů a stává se tak nedílnou součástí marketingového mixu každé firmy. Do online marketingu můžeme řadit řadu různých marketingových aktivit. Určitě sem patří SEO neboli...

Orientační systémy a reklamní nápisy

Každá firma i provozovna musí být ze zákona z vnějšku viditelně označena. Tím ale značení ve firmách nekončí. Téměř každá firma potřebuje různá označení z vnějšku i uvnitř firmy. Standardně bývá firma označena z vnějšku jasně viditelným logem. Toto označení slouží...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.